Dacă în articolul precedent v-am arătat niște business-uri mici care își tratează bine clienții, este momentul să vă arăt un business care își tratează clienții puțin diferit. Să trecem puțin prin cronologia evenimentelor.
Pasul 1: Comanda
Fiindcă măștile Under Armour sunt preferatele mele pentru sport (și le recomand din toată inima), am zis să comand online niște măști fiindcă se găsesc foarte, foarte greu. Și le-am găsit pe acest site, AICI. Pun comanda pe 31 martie cu plata ramburs și primesc confirmarea:
Pasul 2: Întârzierea
Pe 5 Aprilie primesc mail că mai durează puțin, fără prea multe detalii:
Pasul 3: Țeapă, n-avem marfa
Emil îmi trimite mesaj că nema marfă, colegii au făcut ceva încurcătură, nu au updatat stocul. Dar hey, am cod de reducere:
Pasul 4: WTF
Primesc mail de evaluare a comenzii. Să evaluez ce? Aer?
Pasul 5: La Mulți Ani!
Hey, Tudor, vine ziua ta, nu mai cumperi de la noi?
Well, dragii mei de la 11teamsports, nu. Ah, apropo, pagina cu produsul este în continuare sus! Cu tot cu stoc!
Da, e greu, e foarte greu să faci business în România