Tudor Galos

- The Blog of Tudor Galos -

Responsabilitate in influentareala

Articol din categoria: Lifestyle

Bubuie internetul zilele acestea de ÔÇ×scandalulÔÇŁ Plush Bio ├«n care unele vedete – Gina Pistol, Dorian Popa, Antonia, Andreea Mantea, Bianca Dr─âgu╚Öanu, Lidia Buble, Andreea Tonciu, Andreea Antonescu, Adelina Pestri╚Ťu, Nicole Cherry, Inna ÔÇô au promovat ni╚Öte produse ce au provocat probleme medicale serioase unor clien╚Ťi ce le-au achizi╚Ťionat. ├Äntreaga ╚Ötire AICI.

Vali prezint─â AICI o foarte bun─â analiz─â a ultimelor evolu╚Ťii ├«n acest scandal. Ca de obicei e cu victimizare, pus poale-n cap, ÔÇ×ce vin─â am euÔÇŁ etc. Cu siguran╚Ť─â autorit─â╚Ťile (sesizate deja) vor face pu╚Ťin─â lumin─â ├«n acest scandal.

Vreau ├«ns─â s─â ne uit─âm la efectele tuturor scandalurilor cu ÔÇ×vedeteÔÇŁ care au inundat re╚Ťelele sociale ├«n ultima vreme. Mai ╚Ťine╚Ťi minte Antonia vs Volvo? E, iat-o din nou ├«n centrul unui nou scandal. Ai fi zis c─â brand-urile se vor reorienta ╚Öi nu vor mai lua influenceri care au avut probleme de credibilitate. S─â fim serio╚Öi, e foame mare, ÔÇ×lumea uit─âÔÇŁ, asta cu etica, principiile, coloana vertebral─â este pentru ─âia cu bani, nou─â ne e foame. Selly ╚Öi Dorian Popa, edi╚Ťia de carantin─â, cu tot cu tuns c├ónd toate frizeriile erau ├«nchise? Shut the front door (expresie ├«nv─â╚Ťat─â de la o americanc─â), fraierilor, v-am f─âcut.

Ei bine, nimic nu s-a ├«nt├ómplat. ├Än continuare pseudo-vedetele sunt pl─âtite s─â promoveze toate t├ómpeniile care nu au absolut nicio leg─âtur─â cu ce comunic─â ele de obicei, iar la analiza de v├ónz─âri se va invoca ca de obicei c─â ÔÇ×e criz─âÔÇŁ. Face tovar─â╚Öul Cismaru promovare la B─âc─ânia Gabioti, ╚Öi cu o investi╚Ťie strategic─â le d─â la ─â╚Ötia jos site-ul de la comenzi. Dar vai, nu e cu vedete, nu merit─â men╚Ťionat─â. A╚Öa este, nu to╚Ťi trebuie s─â fac─â bani, unii trebuie doar s─â ├«i cheltuie.

├Än criza ce urmeaz─â (nu, ├«nc─â nu a ├«nceput) vor conta (din nou) speciali╚Ötii. Cei care ╚Ötiu s─â orienteze cor─âbiile printre st├ónci, care ╚Ötiu unde s─â taie, unde s─â investeasc─â, unde s─â optimizeze. ╚śi cu cine s─â lucreze.

├Än rest, da, pseudo-vedetele ╚Öi influen╚Ť─ârii vor fi ├«n continuare pl─âtite sau li se va da de m├óncare (Florin de la Mocapp a creat o platform─â de barter, deci dac─â ave╚Ťi ╚Öunc─â, br├ónz─â, lapte, ulei, f─âin─â, orez etc pe stoc b─âga╚Ťi cu ├«ncredere ├«ntr-o campanie cu influenceri), dar pu╚Ťini dintre ei vor produce ╚Öi rezultate.

La cursul de Next Generation Marketing vorbesc despre Always-ON Marketing ╚Öi Brand Advocacy, despre puterea referin╚Ťelor de la clien╚Ťi ╚Öi fani; bine├«n╚Ťeles, pentru cei ce au urechi s─â asculte.

Adaug─â un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.