„Rețelele de socializare dau drept de cuvânt unor legiuni de imbecili care înainte vorbeau numai la bar după un pahar de vin, fără a dăuna colectivității. Erau imediat puși sub tăcere, în timp ce acum au același drept la cuvânt ca și un premiat cu Nobel. Este invazia imbecililor”, – Umberto Eco
Tot discutând cu prietenii mi-am dat seama că mi s-a făcut dor de clipele în care aveam blog și scriam relativ des. Și că odată cu explozia rețelelor sociale și a reducerii attention span-ului a rămas o comunitate însemnată de oameni care doresc să consume și alt conținut decât filmulețe de câteva secunde cu imbecilități sau imagini cu fel de fel de starlete despuiate. Pe un blog conținutul este al tău, nu al rețelei sociale. Și nu poți fi cenzurat precum vrea unul sau altul.
Acum mulți ani, în 2007 când am pornit primul meu blog pe un site studențesc aveam un număr impresionant de vizitatori. Din fericire acel conținut a dispărut, și sincer nu îmi pare deloc rău. Am scris mult, am scris prost. Dar hei, erau vremurile de aur ale blogurilor și cifrele erau absolut impresionante.
Între timp am mai crescut (am mai îmbătrânit adică) și îmi dau seama că vanity metrics nu înseamnă nimic. Absolut nimic. Așa că pe acest blog nu veți găsi chestii senzaționale ci chestii utile.
Despre ce vom vorbi? Despre business (că tot sunt antreprenor), despre marketing, digital, advertising, privacy dar și despre chestii sociale sau de viață. Dacă ar fi să ne luăm după definițiile date pe la diverse evenimente, acesta va fi un blog generalist (nu „nișat pe mai multe nișe”, celebra expresie a unui băiat complex de prin online).
Vor fi discuții libere dar moderate, bineînțeles. Acest blog fiind „my stuff”, aici nu e cu democrație.